Warning: set_time_limit(): Cannot set max execution time limit due to system policy in /customers/d/3/7/actsverige.se/httpd.www/support/wp-content/plugins/swift-performance-lite/performance.php on line 2118 support | Act! Support
090-713550 support@zoft80.com

Ta reda på vem som är bortglömd

Det finns ett något dolt sökalternativ i ACT! som låter dig söka i nästan alla delar av en kontaktpost för senaste gången som kontakten har redigerats. Detta sökalternativ kan hjälpa dig att hitta de kontakter som inte har ”rörts” på ett tag, och inte låta dem glida...

Automatisk säkerhetskopiering

Manuell säkerhetskopiering är lätta att göra, men också lätt att glömma. ACT! Scheduler/Schemaläggare kan automatisera uppgiften åt dig så att din databas backas upp på ett regelbundet schema till den plats du anger. Så här aktiverar du den automatiska...

Hur du gör dina kunddata säkrare

Typ av användare När du lägger upp nya användare kan du välja vilken typ av användare det ska vara: Administarator Manager Standard Restrikted Browse Närmare beskrivning hittar du här https://kb.act.com/app/answers/detail/a_id/15284 Hur ofta ska lösenord uppdateras?...

Bifoga dokument

Om du använder företag (dvs. där företagets namn är i sin egen post och Kontakter är knutna till företaget) och du bifogar dokument, då har du nog märkt att bifogade dokument på kontaktposten under fliken Dokument bara visa upp för kontakten och delas inte med...

Act! Emarketing rapporter

När du har gjort ett utskick med Act! Emarketing kan du se resultatet av utskicket genom att välja Emarketing – View Reports. Diagrammet Overview visar följande: Submitted – det antal kontakter du valt att skicka till Sent – faktiskt antal som...

Uppdatera/Uppgradera till senaste versionen av Act!

Vad är skillnaden mellan uppdatering och uppgradering?Uppdateringar sker löpande, i de flesta fall görs de då ett programfel har upptäckts eller ändringar i Windows-produkter som Act! är beroende av. Uppdateringar är alltid utan kostnad.Uppgradering görs när ni byter...