Warning: set_time_limit(): Cannot set max execution time limit due to system policy in /customers/d/3/7/actsverige.se/httpd.www/support/wp-content/plugins/swift-performance-lite/performance.php on line 2088 Nyheter | Act! Support
090-713550 support@zoft80.com

Sage ACT! Premium 2011 Product Specialist

I går fick jag, Lennart Johansson, svart på vitt på att jag har kvalificerat mig som en Sage ACT! Premium 2011 Product Specialist September 2010 införde Sage ett nytt ACT! Partner Program för nya och gamla återförsäljare och konsulter. Utbildningen är 3 dagar på plats...

Skapa din marknadsplan i ACT!

En sak som du kan göra i ACT! är att på företagsnivå lägga upp To-Dos uppgifter och schemalägga aktiviteter.En annan ide är att skapa en serie av aktiviteter som innehåller olika marknadsföringsaktiviteter och koppla dem till respektive medarbetare. Du har säkert en...

Ny version av Act! emarketing

Februari 2014 lanserades i USA en tilläggsmodul, plugin, för en ny version av Act! emarketing.Den nya versionen innebär: En dynamisk editor där man redigerar sina mallar genom drag-and-drop Förenklad och modernare design Licens baserad på antal mottagare, eller...

Act! och Windows 8

ACT! har som policy att aldrig garantera funktionen av äldre versioner av ACT! tillsammans med versioner av Office och/eller Windows utgivna senare än det år som ACT! versionen skapades.För ACT! 2013 säger man: ”We are hard at work certifying Sage...

Underlätta inmatningen i Act!

Det finns några enkla inställningar du kan göra i ACT! för att underlätta inmatningen av nya kontakter: Fältet Country – Lägg in Sweden som Default value om flertalet av dina nya kontakter är svenska. Fältet måste alltid vara rätt ifyllt för att visningen av telefonnr...

Hantera Aktiviteter och historik

Dagens tips är en snabb genomgång av hur du använder aktiviteter, historik och uppföljning  i din ACT! programvara för att se till att du inte missar något när hantera dina uppgifter och tar hand om kunderna. Aktiviteter Aktiviteter är objekt som du schemalägger i...